24 Ağustos 2014 Pazar

N For Nurettin

Uzun uzun aradan sonra aklıma blog geldi yeniden yazayım dedim. Aranın sebebi bir şeyler yapmamam değil aslında. Bu yıl çok hareketli ve yoğun bir sezon geçirdim. Aslında kısacası dikkati dağınık bir insan olduğum için blogla falan ilgilenemedim, projelerimin çoğunu erteledim. Yoğunluk-durgunluk dönemini atlattıktan sonra azıcık harekete geçtim ve bir şeyler üretmeye hız verdim diyebilirim. 
                   Sizi Nurettin ile tanıştırayım.
Nurettin malesef özgün bir çalışma değil, bildiğiniz (ç)alıntı. Orjinali ile arasında çok ama çok az fark var. İki ayağım bir papuca girdiği için beğenip kaydettiğim örneklerden birini yapıverdim. Gök Tengri beni affetsin. ( kaynağını bulduğum anda ekleyeceğim, gören duyan olursa bana ulaştırabilir)
       
       Bundan sonra eğer üşenmezsem diktiğim korse, elbise ve kimono; ardından ev yapımı ruj ve krem allık ardından da müthiş kış botlarımı yayınlayacağım. 

  Offf bu ne sıcakmış anasını satiim!!! 

Kalın sağlıcakla...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com