14 Şubat 2014 Cuma

Bir Keçe Klasiği; Kapı Süsü

Öncelikle itiraf etmem gereken bir şey var. Fotoğrafların kalitesi de yerlerde sürünüyor beya! Aslında makineyle daha afili bir şeyler ayarlayabilirim lakin elimdeki aletle çek, yaz, paylaş kolay oluyor. Sırf üşengeçliğimin kurbanıyım diyebilirim dostlar, yurttaşlar. Bir süre idare ediverirsiniz di mi?
       Gel gelelim konu başlığını doldurmaya. Ben bu işin gazını kapı süsleriyle aldım aslında. İlk kendime yaptım arkası da geldi. Bu yaz bir evalara sarmıştım; ama küçük bir yerde yaşadığımdan malzeme işi sorun oluyordu. Ten rengi stokları bitince keçelerim aklıma geldi. Hemen gelmedi ama arada az bir zaman dikiş de diktim. Kol takmaya gelince sıkıldım. Haydi, gene uzattım.
        Ne diyordum, heh, bu kapı süsü için bi strafor halka almıştım. Bayağı bir süre yedekte bekledi. Sonracıma baktım, inceledim. Kendime göre bir şeyler yaptım gitti. Bu  rengarenk kapı süsü de haliyle rengarenk bir karakter için tasarlandı ve yapıldı. Hepsi elde dikildi. ( Dikiş tekniğim düzeldi ama annem bile onayladıysa ilerleme var demektir, naberrr) Kuşları zaten biliyorsunuz, çok kullanılan bir figür. Ama canım yapraklar çok yakışmış değil mi? Defalarca denedim nasıl olsun diye en basiti en güzeli oldu.
        Pek uzattım farkındayım. Ben yazarken sıkıldım. Resme bakıp sekmeyi direkt kapayabilirsiniz valla alınmam bak;)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com