11 Şubat 2014 Salı

I am your father, Luke...

Bir haftadır üzerinde uğraştığım bir projem var. Star Wars temalı bir bebek mobili. Sağa döndüm sola döndüm, interneti talan ettim diyebilirim. Kimini gözüm yemedi, kimi içime sinmedi. Çabuk sıkılan bir insanım bunu da göz önünde bulundurarak beni çok zorlamayacak bir kaç örnek buldum ve yorumladım. Tamamiyle özgün olmasa da tam anlamıyla kopya da değil. Hem sevgimi kattım ben. Gökkubbemiz altında yeni bir şey olmadığını da hatırlatarak sevgili Luke, Leia, Jabba ve sevgili efendimiz, ustalar ustası Master Yoda huzurlarınıza geliyor.
Dağınıklığın görünen tarafı gayet açık, siz bir de sahibinin gözünün ardını görün.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok tatlılar..leilanın saçları <3 ;)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim, saç spreyinin büyük yardımı dokundu ;)

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com