17 Şubat 2014 Pazartesi

Ormana Hoşgeldin!


       
Yine önceki yaptıklarımdan bir kapı süsü. Sanırım bu modeli çalışmayanı budaklı meşe odunuyla kovalıyorlar. Yine de hakkını yiyemeyiz, en çok sevilen modellerden biri bu, adeta bir klasik. ( Yazdım yazdım, yanlış bir hareketle hepsini sildim. Modelin suçu yok ama sallıyorum işte...) Hayvanları çok seven güzeller güzeli bir kızçe için hazırladığım temel bir çalışmaydı. Detay diyebileceğim mavi - yeşil sarmayla gökyüzü ve çayır efekti vermeye çalışmam var. Bir de bulut sayılabilir. Ama istek üzerine yaptığım ilk işim olduğu için heyecanla yapmıştım o ayrı. Neyse fazla baymadan birkaç şablon paylaşayım da bu posta da son vereyim. (Çizimler bana ait değil. Kayıt almamışım, üzgünüm :()


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com